...
הרבה בעלי עסקים נתקלים באתגרים רבים
אחת הבעיות העיקריות היא ששיווק ב-SMS היה הדרך היעילה ביותר להגיע ללקוחות.
עם זאת, עם עלייתה של WhatsApp, משווקים התמודדו עם הרבה בעיות בתגובת הלקוחות ויצירת תוכן.
הסיבה לכך היא שוואטסאפ הפכה לאחת מאפליקציות המסרים הפופולריות ביותר בשנים האחרונות.
במאמר זה, נדון כיצד תגובת לקוחות אוטומטית בוואטסאפ יכולה לפתור את הבעיות הללו עימן מתמודדים משווקים.
השימוש בווטסאפ גדל בשנים האחרונות. בתרחיש כזה, אין זה מפתיע שחברות שירות לקוחות משתמשות בו כערוץ תגובה ללקוח. עם מספר גדל והולך של לקוחות המשתמשים בוואטסאפ, זה הופך להיות קשה לספק תשובות בזמן לכל ההודעות.
אתגר 1: זמן: השימוש בתגובה אוטומטית של לקוחות בוואטסאפ עוזר לחברות לצמצם את הזמן המושקע בתגובה להודעות ומכאן להגדיל את הפרודוקטיביות שלהן.
מאמר זה דן כיצד ניתן להשתמש בתגובת לקוחות אוטומטית לניהול טוב יותר של זמן ולשיפור שביעות רצון הלקוחות באמצעות תגובות מהירות בוואטסאפ.
אחת האתגרים שבעלי העסקים לא מספקים לענות לכל הלקוחות שלהם
הבעיה בכך היא שהוא בונה מחסום בין הלקוח לחברה. ישנם מקרים שבהם לקוחות התלוננו על כך שהם לא מקבלים תגובות כשהם שולחים להם הודעות בוואטסאפ.
יש הרבה דרכים להתמודד עם זה. דרך אחת היא ליצור מענה אוטומטי שהלקוח יכול להשיב לו בהודעה שתישלח כהודעה פרטית. בדרך זו, הלקוח לא יוכל להשיב בפומבי ויש פחות סיכון לספאם ללקוחות אחרים.
אפשרות נוספת היא לקבל תגובה אוטומטית שתשלח את אותה הודעה בחזרה אבל עם ניסוח או תוכן שונה.
באמצעות צ'אטבוטים, עסקים יכולים להפוך את תגובת הלקוחות שלהם לאוטומטית בוואטסאפ. זה לא רק יחסוך זמן אלא גם יהיה יותר אינטראקטיבי ואישי. צ'אטבוטים יכולים להתמודד עם השיחות והנושאים הנפוצים ביותר שקורים בדרך כלל עם לקוחות. הצ'אטבוט יוכל לענות על כל שאילתה של הלקוח באמצעות הודעה שנוצרה מראש או על ידי שליחתן לאתר או לאפליקציה.
החלק הטוב ביותר הוא שהצ'אטבוט יכול ללמוד מכל שיחה שיש לו עם לקוחות וישתפר במתן מענה לשאלות ככל שתתקדם. בדרך זו, לא יהיה צורך לחזור על אותן הודעות ישנות שוב ושוב.
האתגר הוא למצוא את הדרך הטובה ביותר להפוך את תגובת הלקוח לאוטומטית בוואטסאפ.
באתגר זה, אנו הולכים להפוך את תגובת הלקוח לאוטומטית בוואטסאפ. כדי להשיג זאת, נשתמש בסופר בינה מלאכותית אשר יפיק אוטומטית הודעות באנגלית או בספרדית כאשר יופעלו על ידי הודעה מהלקוח.
ישנם מקרי שימוש רבים עבור מערכת אוטומטית לתגובת לקוחות כגון:
-ליצור תוכן לקמפיינים שיווקיים ברשתות חברתיות
-למתן מענה מהיר ללקוחות
-כדי לענות על שאלות נפוצות ולפתור בעיות עם לקוחות
בעזרת הצאט בוט ניתן להקים ולנהל מערכי שירות לקוחות
...